Kargo ve Taşıma Bilgileri

DİKKAT : ARIZALI ÜRÜN VB. GÖNDERİLERİNİZİ ARAS KARGO FİRMASI İLE MODÜL BİLİŞİM / İSTANBUL / KADIKÖY ADINA YAPINIZ. FARKLI FİRMALAR İLE YAPILAN GÖNDERİLER KABUL EDİLMEMEKTEDİR. 

DolanKartus.com.tr'nin anlaşmalı kargo şirketleri hangileridir?

 

DolanKartus.com.tr tüm gönderilerini anlaşmalı olduğu kargo firması olan MNG Kargo ve Aras Kargo ile yapmaktadır. Müşterilerimizin özel talebi olursa, diğer kargo şirketleriyle de, gönderi yapılabilir. 

 

DolanKartus.com.tr yurtdışına gönderi yapıyor mu?

 

DHL firması ile yurtdışına gönderim yapabiliyoruz.

 

DolanKartus.com.tr'den satın aldığım ürün ne kadar süre içerisinde elime ulaşır?

 

Kredi kartı ile vermiş olduğunuz siparişleriniz banka tarafından kredi kartı ödemesi onay bilgisi alınmasına müteakiben, banka havalesi ile vermiş olduğunuz siparişleriniz ise havale ödeme bilgilerinin sisteme tanıtılmasına müteakiben kesinleşmiş olup, en geç 3 iş günü içerisinde kargoya verilir. Kargo şirketi de, gönderiyi aldıktan sonra ürünün gideceği yere göre, 1 ila 3 gün içerisinde teslimatı gerçekleştirir. Ürünün 3 işgünü içerisinde tedarik edilmesi konusunda herhangi bir sıkıntı varsa, müşteriye dönülüp tedarik zamanı konusunda bilgi verilir. Cumartesi günleri saat 12:00' den sonra verilen siparişleriniz ödeme bilgisinin onayına müteakiben pazartesi günü verilmiş kabul edilir. Resmi tatil ve bayram günlerine rastlayan siparişleriniz ödeme bilgisinin teyit edilmesi durumunda takip eden ilk iş günü alınmış kabul edilir. Kargo firmasından kaynaklanan aksaklıklardan dolayı şirketimiz sorumlu değildir.

 

DolanKartus.com.tr'den sipariş ettiğim ürün stoklarda yoksa ne yapılır?

 

Sitemizde satışa sunulan ürünlerin stok durumlarını devamlı olarak kontrol etmemize rağmen, bazı durumlarda, sipariş edilen ürün, stoklarda kalmayabilir. Bu gibi durumlarda, müşterilerimize konu hakkında bilgi verip, alternatif ürünler önermekte yada ödemesini iade etmekteyiz.

 

İade Şartları

 

Müşteri memnuniyeti politikamız çerçevesinde hizmet vermeye çalıştığımız bu sitede karşılaştığınız herhangi bir problemde sizlere daha iyi ve hızlı bir şekilde yardımcı olabilmemiz aşağıdaki hususlara uyulmasına bağlıdır;

 

1. Satılan ürünün iade edilebilmesi için müşterinin siparişi kendisine teslim edildiği anda kargo yetkilisi nezdinde kontrol etmesi gerekir. Kargo paketinde ya da ambalajında herhangi bir bozulma durumu varsa ürünü teslim almadan tutanak tutturarak iade işlemini yapmalıdır. Ürünü teslim aldıktan sonra ürüne kargo sırasında zarar verildiği iddiası ile yapılan iadeler yasal olarak kabul edilememektedir.

 

2. Satılan ve kargo paketi kabul edilerek kullanılmaya başlanan ürünlerin iade edilebilmesi için ürünün üretimden kaynaklanan bir hata nedeniyle kullanılamaz durumda olması gerekmektedir.

 

3. Ürün ile ilgili herhangi bir problem yaşanmamasına karşın,müşteri hizmet kalitesi politikamız çerçevesinde ürün ambalajı açılmadığı ve kullanılmadığı takdirde, ürün teslim tarihinden itibaren 7(yedi)gün içinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz. İade talebi iletilerek bu talep kabul edildikten sonra ürün iade alınabilir. Ürün iade edilirken kargo ile gönderiliyorsa kargo ücreti müşteriye aittir.

 

Lütfen yaşadığınız her türlü sorunu öncelikle internet sitemizdeki iletişim bilgilerini kullanarak bize bildiriniz. İlk defa kullandığınız ve kullanışlı olan ürünümüzle ilgili kullanıcıları bilgilendirerek olası bilgi eksiklikleri nedeniyle sorun yaşanması ihtimalini en aza indirmeyi hedeflemekteyiz. Bu kapsamda, ürünün bozuk olduğuna çalışmaz durumda olduğuna kanaat getirmeden önce lütfen size ürün kullanımı konusunda verilen yönergeleri ve başvurmanız durumunda sağlanacak bilgileri eksiksiz olarak kullanarak ürünlerimizi doğru bir şekilde kullanmaya çalışınız.

dolan-bitmeyen-kartus